En sån där underbar dag!


Ni vet när det är vår i luften. Barnen går ut i trädgården direkt efter frukost och slänger av sig tröjorna redan vid 9 på morgonen. 

Vi har haft en del för oss idag faktiskt men det blev inte alls som planerat och det är säkert därför det blev så rackarns bra. 

David åkte och jobbade i morse så jag och ungarna var hemma själv och eftersom dom båda är ute från morgon till kväll när det är fint väder så passade jag på att röja undan lite och dammsuga och så.  Hittade även en Vildsvinsstek i frysen som jag tog upp och förberedde. 

Sen fick vi oväntat besök. Väldigt trevligt besök...



Min gode vän, den långhåriga hårdrockaren, Oscar och hans kompis Anton kom förbi på sina motorcyklar. Gissa om den där åttaåringen gärna ville provsitta och sen knappt kliva av... 

Oscar stannade och provsmakade mina rawfoodbollar till en kopp kaffe innan han drog vidare ut på landsvägen i vårsolen. 

Jag stekte på Vildsvinet och lät det puttra en lång stund och sen åt vi. Jäklars va vi åt! 

Efter maten tog vi alla på oss och gick ut. Vi hamnade på Munkagårdsskolan såklart!




Vi va ute i ett par timmar och det gick jättebra!  Emil blev lite trött i benen på slutet men det funkade ändå jättebra! 

När vi kom hem poppade vi popcorn och satte oss till rätta i soffan. Micke och Molle på tv och det var ju ruskigt bra! 


En helt perfekt lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0