En söndag i maj


Vilken helg vi har fått! 

Den blev inte alls som vi tänkt oss jue men det blev riktigt bra ändå. 

David jobbade på morgonen så jag och grabbarna var ensamma hemma men dom gick ut redan vid åtta i morse och började leka. 
Jag förberedde lite här hemma och sen kom David med frallor. 
Ungarna hinner ju tyvärr inte sitta still och äta så himla länge när det är "sommar" (jo, dom tycker minsann att det borde vara sommar nu...) så dom rusade ut och lekte med sista tuggan kvar i munnen. 


Två tofsar är ett måste nu när han är SÅ långhårig. 

Jag hade en hel del jobb på kontoret (och har en hel massa kvar) så David tog barna med sig på lite jobb så jag fick gjort undan lite. 

Efter lunch tog vi och körde ut till Strömma med mormorn och morfarn. Det var pappas premiär på Strömma faktiskt och Marina kom och gav oss en liten tjuvkik på det nya... 




Jamen, ni ser ju!
 Shorts och linne, sol, gofika och trevligt sällskap.

Vi stannade en bra stund. Våra barn älskar att vara på Strömma, dom kan leka där i timmar!

Men det var dags att ge sig av. Vi skulle iväg och träffa Festkommiten för ett lite större partaj vi ska hålla i till hösten. 

Väl hemma svängde jag snabbt ihop en smet till ugnspannkakan och medan den stod i ugnen passade jag på att köra ett pass på crosstrainern.

Båda ungarna somnade som klubbade sälar redan 19.05... Dom får gärna kliva upp kl sex på morgonen och vara vansinnigt aktiva hela dagen när dom somnar så bra på kvällarna. 
Båda ungarna har alltid somnat i sina sängar, tidigt, vilket är väldigt skönt.

Nu ska jag göra resten av familjen sällskap och krypa ner i säng jag med. I morrn har vi spännande saker på agendan... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0