Galen dag!

Det var faktiskt inte idag som dagen var galen, utan igår. På jobbet. 
Jag kan visa en bild så kan ni ju räkna ut sen vad som hände... 


Välgräddade wienerbröd... 

Det liksom blev lite väl lång tid i ugnen och det resulterade lite granna i att brandlarmet gick. Det var faktiskt inte jag som glömt wienerbröden men det gjorde definitivt min dag intressantare.

Jag jobbade hela kvällen i går så jag lämnade barnen hos farmorn. Dom har så roligt hos farmor och hittar på alla möjliga spännande grejer. 



Farmor var ute på promenad med hunden när vi kom så grabbarna sprang och mötte henne (hunden? Jo han hade precis fått syn på en hare och stuckit iväg). 

Innan jobbet hann jag med ett litet träningspass och det var både skönt och välbehövligt.


Idag har jag jobbat hela dagen så något spännande att skriva om denna dagen har jag inte.  Inte mer än att jag gjorde rawfoodbollar när jag kom hem. Ska lägga upp receptet på bakbloggen i morrn tänkte jag.


Supergoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0