Höga aktiviteter...


Idag när jag hämtade barnen hos mamma och pappa så hittade jag dom spatserande på hustaken... 

Jag lämnade barnen hos mormor tidigt idag och gav mig av ner till Halmstad för en heldags styrelsemöte med avdelningsstyrelsen. 

Barnen har haft en riktig mysdag med mormor visst. Dom hade varit i skogen, på biblioteket och sen ätit glass. 


Denna bilden lånade jag från mormors Instagram.

Det blev en ganska sen kväll här hemma mot vad det brukar vara. Vi var hemma senare eftersom jag hade heldags möte och David oxå hade kundbesök i kväll men nu sover båda ungarna gott. 

När jag ändå är inne på Instagram stölder så passar jag på att sno en bild från en av mina goa Handels kollegor som tog kort på tårtan jag bakade till mötet. 


Nu ska jag fortsätta med soffmyset här hemma och kolla på CSI med en vansinnigt trött och utarbetad snickare i knäet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0