På utflykt!!

Idag blir det utflykt minsann! 
I vanlig ordning blir det sidvags SM ute på Anneberg, som alla andra Kristi himmelsfärds dagar. Jag och barnen ska packa lite här hemma nu på morgonen innan vi ger oss iväg. Kanske får vi sällskap av morfarn oxå. Pappan möter upp när heatet börjar, han måste jobba först. 

Brorsan kommer nog ut och kanske lyckades jag även lura ut Oscar. Hur som, en heldag spenderad på absolut bästa sätt, familj, vänner och hästkrafter! 

Igår var Emil på utflykt med dagis. Först var han inte så sugen på det, men sen gick det bra och han hade haft jätteroligt! 



Förskolan har två riktigt fina Christiania-cyklar, där dom kan ta fyra barn var i så det var superspännande att se när dom.gav sig iväg. 

Vi fick leverans igår oxå... 


Ny pool!!! 
Så nu vill vi ha sommar och varmt (nåja, lagom duger alldeles utmärkt!), så vi kan bada. 

På kvällen körde jag ut till motorbanan för ett styrelsemöte med sidvagscrossföreningen. Det är inte utan att man saknar det där livet i depån, före och under tävlingar. 

När jag kom hem snarkades det gött. 


Helt utan spikar och gips. Men med några stygn och plåster i stället. 
Han har fortfarande inte rätat på armen någonting så vi hoppas att det kommer snart, annars blir det sjukgymnastik.

Nu ska jag ta tag i dagen. Fixa fika, väcka barn och packa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0