Rapporter hemifrån


Jag älskar när jag får små rapporter hemifrån. Speciellt när jag varit hemifrån mycket och jobbar kvällar. 

Idag har jag jobbat kväll igen så denna bilden fick jag lagom till kvällskaffet. Båda grabbarna leker med lera.

Vi har haft att göra på jobbet och då går ett arbetspass i ett nafs. Jag lämnade över ungarna till faster Lina innan jag åkte till jobbet vid två, eftersom även David jobbar denna helgen. Som dom har längtat efter faster! Redan vid halv sju började frågorna om hur lång tid det var kvar tills hon skulle komma. 

Jag fick gjort en himla massa på förmiddagen. Fixat med bokföringen och alla fakturor, kört ett kort pass på crosstrainern, duschat & gjort mig klar för jobbet och lagat middag. 

Undertiden var grabbarna ute och när Emil tar på sig själv kan det se ut lite hur som helst... 


Foppatofflor, för liten dunväst och vantar...

I morrn har vi en massa både spännande och mindre spännande på agendan. Handla emlaplåster och descutan inför måndagens operation tex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0