Throwback Thursday!

Jag. Bara jag. Som barn då.
 
 
 
Det här minns jag ju såklart inte heller men jag har visst varit tokig i vatten redan sedan jag var sådär liten.
Tokig i vatten minns jag att jag var när jag var mindre.
Jag kunde nog ligga i vattnet nästan en hel dag när vi var på stranden.
Jag var uppe och åt bara men sen var jag i vattnet igen.
Frusna själar (som tex Johan och min bror) turades väl lite granna om att bada med mig tänker jag.
Eller det var väl kanske snarare så att jag läg där i vattnet och plaskade dagarna i ända och så var det alltid roligt när man fick sällskap.
 
Jag märkte av det den där förkärleken till vatten när jag var på kurs i Stockholm, då i Mars. Där hade dom ju en jättefin pool och jag ville ju helst bada varje dag. Nu var ju det iofs omöjligt eftersom vi jobbade så mycket men de dagarna de fanns tid, så inte hängde jag på gymmet i alla fall, nädå, jag plaskade i poolen!

Kommentarer
Postat av: Moster i Varberg

Jag bara undrar,hur urgullig får man vara?

2015-05-28 @ 12:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0