Att ha gjort sitt livs första LO Repskap!

Då har jag gjort det med! 


Dagens representantskapsmöte för LO i Västsverige där jag fick vara med som ombud för första gången. 

Det har alltså varit en högst intressant dag idag med. En intressant vecka helt enkelt. 
Albin är ju fortfarande sjuk så det har inte blivit sådär skitmycket sömn som en kan önska när det är dags att köra i Göteborg och deltaga på ett Repskapsmöte tillsammans med typ 130-140 pers. Men både möte och körning gick alldeles utmärkt. Albin hade det bra hemma med pappan som fått vabba idag med. 

När jag kom hem fick David åka bort och städa dagis, sen åt vi kvällsmat och sen var det jue På Spåret-dags!


För vi ska ta en groupie...


Sen orkar ju inte Albin mer såklart, att vara sjuk utsatt på krafterna. 

Nu ska jag oxå försöka få lite sömn, det är en intensiv helg vi har framför oss. Massa att göra nu när jag varit iväg och barnen varit sjuka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0