Att ha haft en av de bättre helgerna!

Vilken helg!
Vilket avslut på en galen vecka!
 
I går kom älskade, älskade Jill ner till mig och familjen.
Vi käkade tacos och pratade gamla minnen till långt in på natten. 
I morse åkte David i väg tidigt och ordnade frukost och sen åt vi tillsammans, Jill sov över här hos oss, i lägenheten i garaget och sen bakade jag lite scones som jag förberett i går.
 
Klockan halv tio kom Linnea och plockade upp sina kläder, det vankades lite Me & i visning, fika och tjöt.
Vi var några stycken som satt kvar länge och pratade om allt och inget. Sen kom David och barnen hem, mina älskade vänner droppade av och vi började förbereda oss för nästa happening, spelkväll hos min moster Eva.
 
Davids ena bror och syster kom och satt hos barnen medan vi var iväg och åt vansinnigt god mat och spelade spel. Den här spelkvällen var en del av uppdragen som 12 personer fick på vårt bröllop och det är jätteroligt!
 
Vi promenerade hem och löste av farbror Jonas. Emil hade precis vaknat till och varit på toa när vi kom hem så han var lite sådär extra gosig som han är nuförtiden och la sig hos mig i soffan. Jag tycker förmodligen att det är minst lika mysigt som han, om inte mysigare...
 
 
Nu ska jag oxå knalla upp och lägga mig. I morrn är det minst sagt mycket på agendan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0