Att ha tjuvstartat julen lite...


Sunes Jul, pappa Rudolf, glögg och hela familjen samlad i soffan, en helt vanlig tisdag. Det är lyx det! 

Eller tja, helt vanlig var den ju inte eftersom jag annars jobbar tisdagkvällar, men idag jobbat för Handels och jobbat dagtid. 

Hur som helst, efter kvällsmat föreslog Albin glögg och Emil höll ju med förstås så då tyckte jag att nu är det faktiskt dags för lite Sunes Jul! 
Barnen skrattar så dom kiknar redan i första avsnittet, när Rudolf ska sjunga Stilla natt och lyckas hamna liiiite för nära ljusstaken med rumpan...

Igår hade jag möte hela förmiddagen, lite akutjobb hemma på eftermiddagen och sen Vin & Vax på kvällen. Gårdagens Vin & Vax innehöll givetvis vaxning och massa god plockmat i vanlig ordning men även en galet nyttig föreläsning och coaching i mental träning. 

I morrn väntar ännu ett viktigt möte, hela förmiddagen faktiskt och återigen, mitt (vårt) liv hade varit oerhört mycket svårare om vi inte haft de mest fantastiska föräldrar någonsin i vår närhet! 

Det är så fruktansvärt mycket nu och utan mamma och svärmor hade jag nog sjutton inte fått ihop livet överhuvudtaget. Så jag är galet glad av vi har dom, och att barnen har världen bästa mor och farföräldrar! 

Nu ska jag sova så skönt jag bara kan för kaj behöver vara utvilad i morrn... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0