Att ha väskan packad

Nu är min lilla lila väska packad, allt handledarmaterial är i ordning och jag har suttit idag och pysslat ihop lite olika "spel/lekar" som vi ska använda oss av på kursen tänkte vi. 
I morrn åker jag till Viskadalen för att hålla en steg 5 i Handels förtroendemannautbildning. 
Det är en tredagars kurs så jag har försökt jobba undan så mycket jag bara kunnat idag. 

Fick finbesök av Frida en sväng mitt på dagen så vi fick rodda lite med fackligt fast vi båda igentligen var lediga.
Grabbarna fick ut efter fikat idag och då passade jag på att duscha och sen åka och handla så jag kunde förbereda kvällsmaten. 
Davids bröder var med honom hem från jobbet så vi kunde få hjälp att få ner fyra pallar pellets i källaren och det är enkla grabbar att hålla nöjda.
Båda äter som hästar och uppskattar verkligen att man bjussar på mat, så jag gjorde en potatis och kasslergratäng och sen drack vi kaffe och jag testade ett av mina mötesspel på grabbarna.


John var en hejjare på svåra ord! 

Nu behöver jag nana. Klockan ringer tidigare än den brukar i morrn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0