Att snart ha en femåring i huset

Snart, snart är den där visa, kloka och vansinnigt roliga lilla killen här hemma fem år! 

Jag upptäckte typ i går att enda dagen att lösa presentinköpen innan hans födelsedag var idag. Så efter att jag jobbat klart, hämtat Emil hos mormor, lagat och ätit mat, duschat och pussat hej på maken så åkte jag till Gekås för att lösa inköpen. 

Väl hemma var ju båda grabbarna vakna och låg nyfikna i sina sängar så jag kilade upp med lite kläder som fått och risken finns nu att Emil har typ tre kalsonger på sig i morrn, så glad blev han för sina nya (den stackarn ärver liksom nästan bara, även kalsonger...)

Emil hade lite svårt att komma till ro sen så han fick ligga i soffan hos mig, tillsammans med Kajsa och kolla på Grey's Anatomy. Det var nog inte så värst bra för han somnade ganska omgående. 


Älskar att ha barnen så nära. 

Nu ska det nanas!  Lyckades inte alls somna igår, fick nog bara några timmars sömn så dagen idag har varit lite mosig, men nu är jag trött, så det ska bli galet skönt att sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0