Att vara tillbaka på Viskadalen

Yes, nu är jag här igen. Inte ens en vecka sedan sist jue. 
Denna gången är det steg 4 i Handels förtroendemannautbildning som jag handleder tillsammans med Fredrik, en riktig toppenkollega. 


Vi började eftermiddagspasset med att kolla på professor Marian Radetzki, nationalekonom.

Tyvärr var det två krassliga grabbar jag lämnade hemma i Tvååker, hos farmorn. Albin ringde för en stund sedan och det gick knappt att höra att det var han. Lilla gubben. Det känns ju sådär att jobba en bit hemifrån när grabbarna inte är krya, men nu är pappan hemma och pysslar om dom för fullt och i morrn tror jag dom får omvårdnad av mormorn. 

Nu ska jag göra mig klar för kvällsvickning här på skolan, det vankas smörgåstårta och livliga diskussioner i vanlig ordning. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0