Borta bra men hemma bäst


Älskade unge! 

Nu har jag landat hemma i sängen. 
Det är verkligen underbart när man varit iväg, att krypa ner i sängen, brevid en älskad make, högt spinnande katt och kolla på The holliday.

Albin är fortfarade sjuk så David har varit hemma med barnen och då var det verkligen extra skönt att få komma hem och hålla om dom. 

Jag har fått täta uppdateringar om läget, febertoppar, matlust-status, vårdcentralen besök och allt annat man som hönsmamma behöver veta minst en gång i timmen när man är borta. I morrn ska jag återigen iväg på fackligt uppdrag, det är LO-s Repskapsmöte i Göteborg där jag blivit utvald som ombud att få åka på, tillsammans med vår avdelningsordförande.

Nu ska jag försöka smälta alla intryck från de senaste dagarna och hoppas på en lugn natt här ifrån sjukstugan. 


En av bilderna som kom som en uppdatering hemifrån i går... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0