Tiden till det som är viktigt


Idag hade jag ett ganska pressat schema men eftersom jag jobbade hemma fram till halv 11 så fick det bli som det blev. 

Den här lilla, kloka varelsen kom och satte mig i mitt knä och tyckte att -nu får det vara nog mamma! Igår hade jag så mycket telefonsamtal och andra jobb som var akuta att ta tag i så stackars Emil blev mest hyshad i går med. 


Sen kom Kajsa och eftersom den stackarn är både nyopererad och tannalös så fick även hon hänga med oss och gosa.

Vid halv elva lämnade jag Emil hos mormor för att åka och hämta upp världens bästa hårdrockare, tanka och sen dra vidare till Halmstad för lunch och avdelningsstyrelsemöte med Handels avd 3.

Vi var klara vid 17 men jag behövde hämta material och grejer inför morgondagen då jag har projekt för Handels och ska ut och besöka arbetsplatser, så vi kom inte iväg direkt.

Sen skulle hårdrockaren lämnas av och vi hann i vanlig ordning lösa ett och annat världsproblem på vägen hem. 

Äntligen hemma hos grabbarna! 
Vi töjde lite på läggningen och gick loss på resten av glöggen.


Alla är vi lika tokiga i glögg! Dessutom hade pappan köpt pepparkakor! Vilken fullträff!

Nu ska det nanas, ordentligt! 
I morrn blir det som sagt arbetsplatsbesök. 
Det ska bli galet roligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0