Arg på tekniken....

Nu är jag på Runö.
Vi kom hit igår kväll och innan vi körde hemifrån så skrev jag ett långt inläg på bloggen men vårat jäkla-skit-bredband hade liksom tagit paus när jag tryckte på publicera och sen försvann det.
 
 
I det inlägget hade jag med dessa bilderna.
Jag jobbade ju lördag och sen åkte jag i söndags, vid tre, efter att ha ordnat med lite brakmiddag hemma.
 
Idag har vi haft första dagen i Ledarskap, en tvärfacklig kurs här på Runö kursgård i Åkersberga.
Första dagen är alltid intensiv och mitt huvud är verkligen mos så jag har redan duschat och lagt mig tillrätta i sängen. Vi har fått 23 sidor i kursboken att läsa till i morrn så jag ska nu då försöka hålla mig vaken nog att läsa igenom det.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0