Att ha en nioåring hemma!

Då är han firad på riktigt, vår fina nioåring. 

Med ljusprydd cupcake och skönsång från sina mindre skönsjungande föräldrar fick han ta tag i morgonens paketjakt. 
Tja... att han ska sova när man kommer in till honom på morgonen, det har jag givit upp för många, många år sedan. Jag tror vi har lyckats väcka honom en enda gång...












Han var väldigt nöjd med sin dag. Vår fina, fina nioåring, som vi är så stolta över. 

Det galnaste av allt är att han faktiskt lyckats cykla i flera sekunder redan. Jag är så imponerad! 

I eftermiddags hade vi barnas farmor, farfar och farbror här på firande eftersom dom inte kunde komma i helgen. Jag och Emil hade förberett äppelpaj. Eller, egentligen var det väl mest jag som förberedde, Emil hade fullt upp med att ta hand om löv...


Underbara ungar vi har! 

Nu ska jag nana. 
Hoppas på ordentligt med sömn, det har blivit lite hackigt med det ett par nätter nu, Emil har haft lite hosta och vaknat av det på nätterna så vi håller tummarna att vi får sova nu, allihopa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0