Teknik SKA bara fungera...

... och när den inte gör det blir jag vansinnig! 
(och genomsvettig!) 


Här är jag nu. 
I god tid till den första av mina fotograferingar och så funkar inte mina blixtar!! 

Som tur va, så är jag ju i vanlig ordning galet mycket i tid och han ringa ett såntdär paniksamtal till min man som givetvis kom inom en minut till undsättning. Fjärren som inte funkar fick vi inte liv i alls, trots att David tog isär den i mycket mindre delar...

Dock så fick vi ihop det genom att använda den fungerande halvan av de blixtarna som typ brann upp lite i våras, så det löser sig trots allt. 

Men som sagt, teknik alltså. Det SKA bara fungera! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0