Att ta vara på tiden


Så här blir det... 

När mamman jobbar mer än vanligt, då blir det lite extra gosigt. 

När jag kom hem från jobbet idag så hade David och barnen inte hunnit åka ännu och då ville Emil faktiskt inte åka med längre så jag och han fick vara själva hemma när grabbarna tränade.

Sen när hela lilla ungen var nybadad, tandborstad och läst saga för så var det fortfarande lite gosigt så vi myste ner oss i vår säng och jag killade honom i håret tills han somnade. 

Nu laddar vi om för ännu en dag i Handels tjänst. Dagen idag har varit riktigt bra. Riktigt, riktigt bra och känner mig lyckligt lottad som får jobba med flera olika saker, det ena roligare än det andra! 

David har jobbat på riktigt bra han med. 


Han kan när han bara vill, min man. 

Lite gräs på kanten så kan detta bli hur bra som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0