Jag och min store

 
Idag har vi gjort Gekås minsann! 
Jag och Albin.
(Ja, de nedersta bilderna är när vi kom hem, och grabbarna fikar)
 
Vi skulle ju åkt till Gekås och kompletterat vintergarderoben redan förra veckan (eller är det två veckor sedan tro?) men så bidde det ju inte och nu deklarerade David att han skulle ha kundbesök strax innan det var dags för honom och Emil att dra på simskola så jag och Albin rymde fältet.
 
Vilken mysdag vi hade! 
På Gekås hittade vi allt vi skulle ha och lite till, i vanlig ordning.
Utanför hittade vi stövlar och nya fotbollssockar (som Albin har i crosstövlarna).
Innan vi körde hemåt tog vi varsin glass på en bänk och sen var vi trötta och nöjda.
 
Vi hade tänkt svänga om auktionen i Heberg och ev hälsa på Oscar i Falkenberg också men så bidde det inte. David ringde när vi var på väg hem och sa att Albins kompis Oscar varit och knackat på flera gånger så Albin körde till honom direkt när vi kom hem.
 
I kväll har vi städat Dagis och sen bidde det mysmiddag med taccos innan grabbarna gick ut och fortsatte lägga markstenen medan jag röjde av och satte mig med lite papper.
 
I morrn drar vi igång en full vecka med jobb, Handelsjobb!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0