Kvalité

Det här med att ta vara på tiden, som jag var inne på igår, det blir liksom så lite automatiskt märker jag. 


Älskar alla mina jobb! Galet mycket!

Idag, efter en galet bra dag på jobbet med Handelströjan på mig, så åkte jag raka vägen och hämtade upp min minstaste prins hos mormor.

Albin och David var iväg på crosskolan och Emil ville inte vara med på det så vi åkte hem, fixade pannkakor, ett långt bad med alldeles för mycket skum och sen en lång (låååååång) saga i hans säng. Jag, lilleman och givetvis katten, trängdes där, under samma täcke, under snedtaket tills det snarkades.

Det är katten som snarkar (jo, för båda barnen blev helt och hållet av med snarkningarna efter polypoperationen) och Emil verkar älska att ha henne brevid sig när han somnar (och vaknar oxå för den delen, hon kommer alltid då). 

Sen när Albin kom hem från crosskolan så klev han in i duschen direkt och sen kröp vi ner i vår säng och pratade om hur hans dag varit, med skola, läxor, kompisar, träning och annat. 
När hans stackars ögon började gå i kors kilade han över till sin säng och somnade direkt. 

Nu ska jag gå och lägga mig. 
Annorlunda jobb gör en trött i huvudet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0