Att ha haft en riktigt skön helg med dom där bästa!

Nu är denna helgen över och vi är en vecka närmare sommaren, öppen dörr, inga kläder och frukost på altanen. Jodå, jag gillar sommaren, jag gillar bara inte den överdrivna värmen som kommer med den ibland. 
 
Jag jobbade igår och medan jag gjorde vad jag ska i Icas namn så var grabbarna några mil söderut och tränade cross.
 
 
 
 
På kvällen åt vi smarrig middag och sen promenerade vi bort till affären och köpte popcorn som tagit slut. För va vore väl en lördagskväll till Gladiatorerna om en inte har popcorn liksom? 
 
 
 
 
Det blommar så fint i trädgården nu och att få ligga i soffan med hela familjen runtomkring, det är grejer det (när jag tog denna bilden var det bara katten som hunnit lägga sig tillrätta).
 
Idag har vi städat lägenheten, lagat supergod söndagsmiddag (älgfärsbiffar), fikat på Strömma, (barnen fick tokbada efter att ha grävt som galningar i sandhögen på strömma) och skjutit ballongbella! 
 
 
 
 
Det var ju så jäkla bråttom tillbaka till dem där sandhögen så jag fick bara knäppt an denna i all hast när vi fika.
 
På eftermiddagen sen var barnen ur jättelänge och lekte med ballongbellorna, cyklade, sparkade fotboll och hade precis hur kul som helst, så det var kanske inte helt konstigt att vi hittade Emil såhär efter kvällsmaten... 
 
 
 
 
Nu ska även jag nana. I morrn väntar en lång dag på jobbet igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0