Att ladda med dom bästa!

Nu är det inte långt kvar till kongress 2016.
Som jag har förberett mig för i hur många månader som helst. Men det är många och långa dagar ifrån familjen. 
I kväll har jag laddat genom att ta båda grabbarna och katten, gotta ner oss i vår säng och kolla på Ninja Warrior. Jag vill ha dom så nära som möjligt! 
 
 
 
I veckan här nu har vi haft fullt upp och lite till 
Så det får nog bli en bildbomb från dessa dagar.
 
 
Min minsting visar stolt upp sin nya kepa!
 
 
 
 
Vi har haft galet fint väder!
 
 
 
Jag åkte och träffade tjejerna på en Vin & Vax i tisdags. Vi tar alltid med lite var och då blir det så här... 
 
 
Perfekt väder för att vädra! 
 
 
Ett snabbt Gekås-besök hann vi med, jag och mini. En ny resväska var tvunget inför resan. 
 
 
En dag var det faktiskt lite småkyligt så jag drog igång en brasa.
 
 
 
 
 
 
Albin har såklart varit iväg och tränat i vanlig ordning. 
 
Nu ska jag strax lägga mig och hålla hårt om den efterlängtade maken som jag knappt sett denna veckan och jäklars va jag kommer sakna honom och dom där båda små...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0