Famnen full av varm gossekärlek!

 
Att komma hem och få famnen full av det här!
Efterlängtade, galet efterlängtade ungar!
 
 
Givetvis kommer även lilla Kajsa och ska vara med.
 
Men det är ljuvligt att kunna vara borta i ett dygn med härliga vänner och sen få komma hem till det här. Givetvis var maken precis lika efterlängtad men det fanns inte plats i bild till honom med. Eller så har jag för korta armar.
 
Hur som helst. Nu är det kongressvecka, så på fredag åker jag på ett av de största utmaningarna jag någonsin gjort! Vi har hållt på i så många månader nu med den här uppladdningen att det är helt galet!
Innan dess har jag massor att fixa med i dagarna och det börjar redan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0