Kongressen 2016 har börjat!

 
Igår kl 13 drog Handels 25:e kongress igång och vi håller till på Älvsjömässan i Stockholm.
Här är 295 (tror jag det var) röstberättigade ombud och sen personal och ombudsmän från Handels alla avdelningar så det en väldans massa folk på plats.
 
Igår lyckades jag hamna i filmteamets skottlinjen och dom gjorde en intervju med mig i vimlet och den filmsnutten vettesjutton vad dom ska göra med, troligtvis sända på kongressen nu på morgonen och om jag hittar den sen så ska jag försöka länka här. 
 
Man kan följa hela kongressen live via
handels.se/kongress2016
 
 
Helt otippat igår så kom Niklas Strömstedt och invigde vår kongress med några av sina bästa låtar och fy sjutton va bra det var! Niklas är ju en av mina favoriter sedan hur många år sedan som helst så det var riktigt häftigt och galet bra! 
 
Nu ska jag kliva upp och börja dagen! 

Kommentarer
Postat av: Hårdrockaren

Hoppas ni inte har För kul... ;) kör hårt och lycka till. Jag känner på mig att dina yrkanden kommer gå vägen!!

2016-04-24 @ 07:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0