Att bli distraherad

 Idag har jag jobbat. Mest hela dagen faktiskt.
Kanske har jag inte jobbat mitt absolut snabbaste idag eftersom det ibland kommer en liten liten hårboll och vill ha lite uppmärksamhet. 
 
 
Men det går ju bra så här med, jag kan jobba bra med en arm.
Dagens Viola har annars hittills bjudit på sötdöden flera gånger idag. 
 
 
 
 
 
 
Hon har smält allas hjärtan och även Kajsa börjar vänja sig nu och fräser inte längre. 
 
 
 
 
Grabbarna har varit ute och lekt hela förmiddagen men sen blev det lite tjafsigt och då fick Albin åka med mormor till svampskogen medan Emil fick leka med grannpojken. Albin kom hem med en hel korg svamp som han plockat och rensat helt själv i skogen. 
 
Det bidde en hel gryta att förvälla och sen fick vi givetvis äta kantarellstuvningsmacka till kvällen. 
 
Sen har jag fortsatt med det här. 
 
 
Nu ska jag nana. 
I morrn ska det bakas, lagas mat till kvällens gäster och förhoppningsvis hinner jag redigera en sväng till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0