Att ha haft den första av bröllopsdagar

Vilken bröllopsdag vi fick! 
Eller snarare kväll.. 
 
När jag lämnat barnen hos mamma så kom jag hem samtidigt med David och han hade en blomma med sig. 
 
 
Vi gjorde oss i ordning och åkte till Ästad Vingård där vi åt en helt fantastisk middag och innan middagen tog vi en härlig promenad genom gården.
 
 
 
 
 
Så fantastiskt gott! 
Vi frågade varandra varför vi inte äter där oftare.
 
Men höjdpunkten var ändå efteråt. 
David tog med mig på en himla massa skogsvägar och berättade om vart han vuxit upp. Vilken backe han åkte pulka i, vilka sjöar han cyklat till och badat, vilka åar han metat i. Vi hittade kvarlevorna av en gammal trädkoja han byggt, körde på vägarna i skogen som han cyklat och kört moped på under uppväxten.
 
Det var så himla mysigt! 
 
 
 
 
Det här bestämde vi oss för att vi måste göra om varje bröllopsdag. 
Helt plötsligt, mitt ute i skogen börjar radion dessutom spela vår utgångslåt från bröllopet, rysningar på den alltså. 
 
I brevlådan i dag kom denna.
 
 
Erkänn, lite läskigt...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0