Att ha roddat en AW och bakat upp 70 ägg...

Spännande rubrik, eller hur? 
 
 
Igår hade jag och Linnea på jobbet roddat ihop en liten After Work och vi startade här hemma hos mig med lite snacks, musikquiz och textremsor innan vi åkte ner till Lanternan och käkade tillsammans. 
 
Jag hade underbar hjälp av grabbarna hela dagen när jag röjde, städade och donade.
 
Idag har dagen inte varit fullt så glammig. 
David har hängt på Övrevi en hel del eftersom Albin är på fotbollsläger där denna helgen. Mormor och morfar tog Emil med sig på en shoppingrunda medan jag bakade inte mindre än 12 tårtbottnar. 
 
Det var sjukt skönt att få meddelande av mamma att det fanns mat där så jag bara behövde duscha och sen sätta mig vid dukat bord. 
 
Får väl bjussa på dagens Viola också.
 
 
 
 
 
Våra älskade små husdjur! 
 
Och på tal om husdjur...
 
Min lilla vaktkatt Viola spårade upp det här livsfarliga rovdjuret år mig idag också.
 
 
Hen bor numera i dammsugarpåsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0