Ett år som fru!

Idag firar vi bröllopsdag!
Vår första bröllopsdag.
En av väldigt, väldigt många hoppas jag.
 
 
 
Idag för ett år sedan, stod vi inför alla våra älskade släktingar och vänner uppe på ett vansinnigt varmt loft, som Pia & Bo-Inge gjort så fint att jag aldrig kunnat drömma om.
 
Vi sa våra "ja'n" till varandra, lyssnade på våra utvalda solosånger och medan jag skskade så blombladet i min bukett darrade så rann svettdropparna i pannan på min man.
 
 
Aldrig kunde jag ana hur lycklig jag skulle bli av att bli fru Larsson.
Tiden innen, planeringen och allt runt omkring kan ha varit bland det bästa och roligaste vi gjort tillsammans som par. Vi lärde känna varandra djupare och vi upptäckte att vi delar så himla mycket värderingar och tankar om hur vi vill ha det.
 
 
Dom här båda. 
Jordens underbaraste ungar. Båda skötte sig så exemplariskt som dom bara kunde den där dagen. Dom gjorde precis som dom blev tillsagda, gick som vi övat in och åkte snällt med barnvakten dom bara träffat en enda gång innan för att låta mamma & pappa fira själva tillsammans med vuxna vänner och familj.
 
Jag är så tacksam för den där dagen för ett år sen. 
Hur kunde den bli så himla bra?
Hur kunde just jag få den här underbara mannen vid min sida?
 
Idag ska vi fira. Vi ska fira ett år som äkta makar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0