Fortfarande lite upptagna...

Vi är liksom fortfarande väldigt upptagna med vår älskade lilla kattunge här hemma. 
Så fort man sätter sig så kommer hon och vill vara med, eller så ligger hon precis där man ska sitta och då måste man bara ta upp henne vilket resulterar i att det är omöjligt att lägga ner henne igen. 
 
 
 
 
 
 
 
Just nu ligger hon och biter i mina tår genom täcket och hon är det sötaste som finns när hon busar så.
 
 
 
Annars idag har vi gjort sånt där som man måste ibland, tvätta, städa, diska, laga mat, baka bröd och sånt där. 
 
Båda killarna har haft varsin kompis här på eftermiddagen så jag fick till och med jobbat undan lite papper och checkat in gäster helt i fred.
 
 
 
Mörk filmjölkslimpa som fick absolut högsta betyg och som jag måste komma ihåg att lägga till i bakbloggen i morrn för nu ska jag sova! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0