Julefrid

Förra veckan var helt galen!

Vi var ju i Köpenhamn på helgen där, med tjejerna och sen på måndagen var det jobb med Handels, hela dagen. 
Hem och packa, fika inför Emils födelsedag på tisdagen och möte på motorbanan på kvällen. 
Jag fick faktikst inse att jag hinner inte med något möte så David fick åka själv så jag fick packat klart och slagit in paketen.
 
På tisdagsmorgonen vaknade födelsedagsbarnen givetvis låååångt innan han brukar och vi fick säga till honom att han vackert fick ligga kvar i sängen tills någon kom och sjöng för honom.
 
 
Jag körde hemifrån strax efter sju i ett dimmigt och frostigt landskap för att hålla en tre dagars utbildning på Viskadalens Folkhögskola.
 
Vilket underbart gäng kursdeltagare vi hade på denna kursen, så jäkla mycket energi det ger!
 
 
Kursen handlade om Arbetsrättslagarna och arbetarrörelsens historia.
 
Efter sista passet på sista dagen, så var det bara att sladda hemåt och skynda sig att svida om för det var julbord med Handels på Falkenbergs Strandbad. Alltid lika trevligt och ett en restaurang som kan göra grönkålen som den ska, då är det allt en bra restaurang.
 
 
Jag bad David hämta lite granris medan jag var borta och det hade han minsann löst...
 
På fredagen var det fullt ös igen och jag hade okristligt mycket kontorsarbete att ta hand om på eftermiddagen.
Och helgen har ni ju redan hört om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0