Mys med mini

Mini är han väl iofs inte alls länge, men han är min minsting, så det så. 
 
 
 
Vi kollade på alldeles för många olika tecknade barnprogram, käkade popcorn, pratade om livets stora frågor och låg och myste framför brasan. 
 
 
Det var vi iofs inte ensamma om. Gammeltanten älskar att ligga där, framför brasan, givetvis i samma rum som resten av familjen. 
 
Pappan och Albin hade andra uppdrag såhär på fredagskvällen... 
 
 
 
Precis! Backen skulle pistas och varken jag eller mini var särskilt sugna på det. Men Albin, han är ALLTID sugen på att följa med på äventyr! 
 
Dom har varit på äventyr idag med. 
Jodå, jag har blivit flitigt uppdaterad med bilder, jag som jobbat hela dagen... 
 
 
 
Ett besök hos frisören med Albin och ett besök hos optikern, även det för Albin och då fick ju givetvis lillebror hänga på.
 
Jag ska jobba hela helgen så det kanske inte blir en jättespännande blogg detta, men vem vet, jag kanske får en massa bilder skickade till mig som jag måste dela med mig av.
 
Nu blir det Natti.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0