Att ha fått den där leveransen...

Idag har jag och Emil varit hemma och väntat på en leverans från IKEA.
Vid elva-snåret dök det upp en liten lastbil, eller tja, liten och liten, den tog upp halva gatan utanför.
Både Emil och katten var helt till sig och medan chaufförerna bar in allt så ställde den lilla människan ungefär tusen frågor och katten satt i min famn och spann högljutt. En av chaufförerna var tvungen att stanna till och klappa henne lite under hakan varje gång han passerade.
 
 
Vi bad dom ställa allt i hallen, så dom liksom skulle stå lite strategiskt ivägen.
 
Så nu skruvas det verkligen för fullt här hemma. 
 
 
David har ju lite svårt att låta bli också, så det är fullt ös där uppe nu.
 
Nu ska jag ta och lägga barn och sen ska jag fortsätta hjälpa maken med det han behöver hjälp med. Mest är det att hålla mig själv och barnen ur vägen men ibland behöver jag lyfta någonstans och ibland behövs min åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0