Att ha haft en "fjäskdag"...

Jag är ju så svag!
Det här med att åka ifrån barnen, det går ju hur bra som helst, för både mig, dom och pappan men jag får galet dåligt samvete. 

I morrn åker jag iväg och håller kurs ett par dagar så idag har det blivit lite extra mys gör hemma. Emil fick välja vad han ville ha till lunch (helt otippat, potatismos! ;-)) sen gjorde vi en äppelpaj som var klar lagom till Albin kom hem. Vi kollade på Croddarna och satte en bröddeg som sen blev ett vansinnigt gott grytbröd. 


Äppelpaj med vaniljsås och nybakat bröd! 

Ikväll har jag packat och pratat länge med svärmor i telefon. Nu ska det bli riktigt skönt att sova lite. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0