Att känna sig lite mör...

 
Det är då inte bara vi vuxna som känner oss lite möra, såhär gulligt tvärslocknade ungarna efter ca 2 minuter i soffan i kväll.
 
Idag har det verkligen släppt för Emil och han åker själv mest hela tiden. Det är om det skulle vara lite för brant som vi hakar på ett litet "säkerhetssnöre". På förmiddagen idag var vi ute non-stop mellan 9-12 och jäklar va tröta vi var allihopa när vi kom in. Det var nog igentligen lite väl långt pass. Vi var alla ganska kalla om tårna när vi väl kom in, det var ju ändå -17 grader ute.
 
 
 
På eftermiddagen tyckte Emil att det räckte med skidor för idag så vi stannade kvar en liten stund  efter att dom andra åkt iväg och sen gav vi oss iväg på äventyr med snowracern. Sen att han liksom ångrade sig på det där med skidåkningen nästan direkt när vi kom ut, det är ju en annan femma, och det fick jag villat bort.
 
Till slut kom även Albin bort till oss i pulkabacken och vi busade tills det började bli mörkt.
 
 
Idag har det dessutom varit kvällsåkning, så David gav sig ut på det, med barnen, medan jag och pappa fixade kvällsmaten.
 
 
 
Sen när vi ätit och så, så var det dags för läxa, resdagbok.
 
 
Nu går ögonen i kors här och jag ska knalla upp och lägga mig tänkte jag!
I morrn tar vi nya svängar på manchestersnön och förmodligen är vi vuxna stelare än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0