Äntligen!

 
I morse när jag åkte till stan, redan innan 8 på morgonen så passade jag på att frysa, för man vet ju aldrig när den underbara känslan kan tänkas komma tillbaka...
 
Men det varade inte så länge. När jag kom hem och hade tagit tag i dagens arbete så bidde det återigen ganska varmt, men denna gången helt och hållet behagligt i skuggan.
 
Barnen, dom har, som alla andra dagar, gjort det här.
 
 
 
Och när sen pappan kom hem från jobbet, ganska varm så slängde sig han i han också.
 
 
 
 
 
 
 
Men det var inte allt...
 
Idag har grabbarna nämligen skött sig helt och hållet exemplariskt och gjort allt jag bett om (gå och handla åt mig tex) så det var inte utan att det passade sig riktigt bra att David hade svängt om ett visst gult hus och köpt en liten överraskning.
 
 
Två nya Nerf!
Våra barn är helt tokiga i Nerf och har idag hållt på hela dagen och lekt något med de där grejerna.
Dom har bara varit inne och gått på toa, resten av tiden har dom vart ute och det var inte utan att dom blev besvikna när vi tyckte dom kunde komma in och duscha vid 21.
 
 
Nu ska jag pussa en extra gång på dom små ljusa gossehuvudena och sen ska jag oxå nana tänkte jag.
 
Dröm sött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0