Att ha kvällen för oss själva!

Det händer minsann inte var dag, att jag och David är ensamma. Men eftersom farmorn har semester och helt enkelt bestämde sig för att hon ville ha barnen så bidde vi själva i kväll. 
 
 
Nåja, eftersom det är dags för Albins träningsläger ute på Anneberg med start i morrn så fick jag dela den ensamma kvällen med en KTM 65 cc kan man säga.
Det är en himla massa som ska fixas så efter varsin kopp te i kvällssolen på altanen kilade maken ut i garaget. 
 
Men det var helt ok. Efter en hel dag med mammsen och klänningsshopping utan lycka så är jag rätt trött. 
 
Igår hade vi brorsan och Julie här på både fika och kvällsmat så jag passade på att baka en liten vit chokladkladdkaka med citron och även två lantbröd till kvällen. 
 
 
 
 
Nu ska jag passa på att nana! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0