Semestern är alltid för kort!

Våra semestrar är alltid massor med dagar för korta!
Nu är vi hemma och det var ju skönt på sitt sätt för katten Kajsa har inte lämnat Albins sida sen vi kom hem.
 
 
När vi kom hem så gick jag ut med henne i husbilen där grabbarna satt i min säng och kollade på en film och sen låg hon där tills vi gick in och då gick hon nästan raka vägen upp till Albins säng och väntade på att han skulle komma och lägga sig och där ligger hon än, tätt intill honom när han sover.
 
I morse var det ingen sol som vi varit vana vid men det var ändå varmt och skönt så vi åt frukost i godan ro och när vi ätit klart så kom det regn. Albin blev överlycklig och insåg att nu fanns det övertalningsmaterial för inomhusleklandet, som vi ratat varje dag för att vädret var så bra...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi är ju inte så svårövertalade när det gäller lek och massa fysiska lekar så där inne gjorde vi lätt några timmar. Jag gick en liten stund innan grabbarna, tillbaka till husbilen, och fixade i ordning middagen.
 
 
Så här gör sig min man till så gott som jämt när jag försöker fota honom!
 
Efter middagen så gjorde vi oss klara för avfärd men vi kände oss inte riktigt redo för att avsluta semestern riktigt än. Vi tog några snabba stopp på ett par outlets på Öland och sen körde vi om en älgpark i Kosta, inne i de Småländska skogarna. Vilken höjdare!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det bidde faktiskt en riktigt fin avslutningsdag på denna korta lilla semester.
I morrn väntar massa jobb för både mig och maken nämligen så barnen ska få åka bort till mormorn en sväng, vilket dom längtar så himla mycket efter. Speciellt Emil, han är väldigt "längtig" av sig och blir lite ledsen om det skulle råka komma över honom att han längtar i bland.
 
Även om vi inte var hemma innan klockan halv nio i kväll så är husbilen urpackad, allt inne på sina platser i huset och första masinen tvätt upphängd och klar redan så jag slipper det i morrn.
Det är bara själva städningen av husbilen kvar, men det brukar jag slippa ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0