Framme!

Idag, efter pannkakslunchen, så gav vi oss av mot Skara och Sommarlandet.
 
 
Lagom till eftermiddagskaffet var vi framme och medan David pysslade i ordning så gick jag och grabbarna en runda för att kolla läget lite, både inför kvällen och inför i morrn.
 
Albin önskade kvällsmaten idag och då blev det potatis, matjessill (köttbullar till ungarna), hackat ägg och grädde/gräddfil. Medan maten stod på spisen passade grabbarna på att sparka/passa/nicka fotboll till varandra. 
 
 
 
Innan maten hade vi spanat in minigolfbanan så vi gick bort en sväng dit efter att vi ätit och tog oss en match. 
 
 
 
 
Innan det var dags för att duscha och göra oss i ordning för kvällen så körde vi en omgång utomhus-yatzy och mamman i familjen hade verkligen turen på sin sida idag för jag vann både minigolfen och yatzyn! 
 
 
Nu sover grabbarna gott här uppe i alkoven och David har krupit ner i vår säng där bak och satt på tven, Independence Day går visst idag så jag tror jag ska krypa ner där jag med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0