Att backa ner för en trappa...

Jomenvisstsåatt...
Låren brinner nåt kopiöst ikväll, såpass att jag fick gå baklänges i trappan ner till restaurangen innan. David bara skrattar åt mig. 

Vi konstaterade även idag, att mina skidor behöver en rejäl service. Glidet var galet dåligt och jag fick ju jobba ikapp honom hela tiden så vi gjorde ett åk uppifrån toppen och ner till serviceplacet som fick ta hand om mina skidor.


Medan vi tog en kaffe och pratade om allt möjligt i lugn och ro (hur ofta glömde det liksom...) 



Med brinnande lår måste det till en paus i backen och sträcka ut lite. 

Maten idag har varit jättegod och våran servitör (Japp, vi har samma servitör och samma bord hela tiden) sa, på knaggligaste engelska när vi kom - Aaaa, there is my favorite family, the Larssons!
Vansinnigt trevligt hotell det här! 
Dessutom har vi idag provar både Topfenstrudel och Germknödel på eftermiddagen. 

Nu ska vi återgå till filmen innan det blir läggdags på riktigt. Det kan vara precis det min hjärna behöver, denna bröllopsresa. Lugna dagar, god mat, tidiga kvällar med en god film från sängen och sällskapet av en älskad make!

Hemifrån får vi finfina rapporter.


Här är det farmor som rapporterar om någon form av maskerad/mannekäng.

I morrn ska vi åka och prova några andra alptoppar tänkte vi! 

Ha det fint där hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0