Att försöka lyssna...

... på kroppen. 
 
Det är det jag gjort. Jag lyckades jobba i lördags utan större bekymmer. Fick gå undan och ta lite medicin en gång men annars gick det bra. David och barnen hade mat klart när jag kom hem. 
 
 
Till helgens frukostar har vi minsann mumsat på den hemmagjorda maskrosmarmeladen och det var definitivt tummen upp på den! 
Nu väntar vi på att saften ska ha stått till sig också så vi kan hälla av och provsmaka den.
 
 
 
 
Det har varit riktigt skönt ute i helgen och vi har ätit alla mål ute vilket betyder att gossarna inte satt sina fötter inomhus på hela dagarna och således är
f r u k t a n s v ä r t smutsiga när dom väl kommer in. 
Jag ser galet mycket fram emot att få uteduschen på plats, så slipper jag förhoppningsvis få in kolbitarna...
 
Idag hann vi med ett mysigt fikabesök hos min farmor och farfar i Falkenberg. Albin hade fått med sig läxa hem som bestod av att intervjua en äldre person och då passade ju gamlafarfar ypperligt med sina snart 80 år!
 
 
Farmor hade ställt fram fika där på altanen... 
Det var tur att David och Emil dök upp efter simskolan för det var ju inte klokt va fika hon plockar fram! 
Givetvis är precis allt hembakat, så om någon undrar vart bak-genen kommer ifrån så kan ni sluta undra nu.
 
Nu ska jag ta och försöka tänka bort det däringa svidet i magen och sova för i morrn ska jag försöka mig på att jobba i Handels tjänst.
 
Sov gott mina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0