Att ha haft en dag med likasinnade

 
Idag har jag och runt sextio personer till varit på förtroendekonferens i Halmstad.
Farmorn kom på morgonen och hämtade lillebror och där hade han visst haft det precis hur bra som helst.
 
Jag har oxå nästan haft det precis hur bra som helst. Vi ägnade förmiddagen åt arbetsmiljö och gick igenom arbetsmiljöverkets nya AFS (föreskrift) om organisatorisk och social arbetsmiljö. Riktigt bra!
 
 
Som man kan se på bilden (apoteketpåse...) så gick det sådär för magen och jag fick smita iväg och köpa både stomacid och omeprazol. Men sen gick det hur bra som helst och jag var väldigt pepp på eftermiddagen när vår ombudsman Micke presentaterade hur det gått i avtalsrörelsen och hur ett par av paragraferna i nya kollektivavtalet det ut i sina skrivningar. Riktigt, riktigt bra! 
 
Det har ni gjort med bravur, Handels och Svensk Handel! (i alla fall de skrivningar jag sett)
 
Nu ska jag passa på att vila ögonen och hålla tummarna att magen håller ihop på jobbet i morrn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0