Att ha haft en underbar morsdag!

Vilken underbar familj jag har! 
I söndags hade jag en riktigt härlig dag med mina grabbar. Givetvis var dagen en blandning av jobb, firande och sol! 
 
 
 
Morgonen började med härlig frukost ute på altanen till fågelkvitter och solsken. 
 
 
Sen jobbade kan några timmar och David installerade vår nya fläkt. Så nu täcker fläkten faktiskt hela spisen! 
 
Grabbarna roade sig med att bada. Minst femtioelva gånger om. 
 
 
På kvällen cyklade vi bort och firade min mor med en riktigt smarrig morsdagsmiddag.
 
 
I vanlig ordning lektes det lite överallt. 
 
Nu ska jag återgå till kongressmaterialet och mina övriga 39 kongresskamrater här. 
 
I eftermiddag går bussen i till stan och i kväll går flyget hem. Sen ska jag sova hemma för att åka på styrelsekonferens tidigt i morrn bitti.
 
Så till alla er som tror att det är mest bara ett glidarjobb att jobba med fackliga frågor så kan vi konstatera att så åkte inte fallet, det kan vara ganska slitit mellan varven. 
Men det är det så jäkla värt!
 
Att få göra skillnad! Att få se till att många får det lite bättre, att stå upp för våra rättigheter och skippa någon liten form av rättvisa. 
Älsk på det mina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0