Att ha haft en väldigt blandad dag!

Ja, idag började jag med att lämna Emil hos mormor medan jag åkte och jobbade en sväng. 
Sen hann jag precis hem och fick slängt i mig i lunch med världens underbaraste make som sammanstrålade med mig hemma mellan jobben och kom med köttbullar och mos från korvalôdan.
Sen hade vi möte med fackklubben på jobbet tills det var dags att hämta lillebror hos mormor igen. 
 
 
Den här underbara buketten hade min minsting plockat till mig i dag när han var med mormor och gammelmoster Eva i tjärby. 
 
Vi åkte hem och åt kvällsmat och sen kom morfar oxe hämtade oss för vidare färd mot.. 
 
 
Anneberg och crosskolan såklart! 
 
Jag hade behövt jobba undan på kontoret egentligen men jobbet lär ligga kvar och vänta snällt hela natten, så jag ska försöka hinna med det i morrn, innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0