Att ha haft en väldigt blandad dag

Sånna här dagar gillar jag. 
Bitvis så stressiga och fullproppade att jag inte ens hinner äta men ändå, jag älskar't!
Speciellt när David oxå är hemma och tar hand om gossarna så jag får koncentrera mig på det jag gör. 
 
Vilket idag bla var, det här 
 
 
Tårtförberedelser!
 
Jag tar och lägger beslag på hela köket när jag håller på och hade jag visat andra änden av köket så hade det varit ännu mer uppochner. 
 
I morse packade vi med oss lite mackor och åkte med Albin ut till Valinge IP för det här. 
 
 
Jojjomen, fotbollsmatch mot Valinge och det gick finfint, Tvååker/Galtabäck vann med 5-1. Lite småkallt vart det allt men jag och Emil satt tätt ihop och kurade under en filt så vi hade det hur bra som helst. 
 
Jag började med tårtorna direkt när vi kom hem och pysslade med det till en bit in i kväll. 
Sen bidde det dusch och efter det bästaste lördagkvällen.
 
 
Gladiatorerna och mina älskade ungar tätt intill. 
 
Nu i kväll har jag reflekterat över att jag mått så himla mycket bättre i magkatarren! Bättre än på flera veckor!  Täck att bakning och tårtpyssel har den effekten... 
 
Snart kan jag dessutom baka och laga mat utan att det osar.
 
 
Igår när jag svängde in på parkeringen så såg jag detta trevliga paket på släpet. Vår nya fläkt!!
Så snart kommer fläkten täcka hela spisen igen, och inte bara halva. 
 
I morrn fortsätter tårtpysslet så jag önskar er alla en god natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0