Det bidde inte riktigt som planerat...

Nääää, det gick visst inte alls som jag ville.
Ni som hängt här inne ett tag vet ju att jag har en riktigt taskig mage och har brottats med magkatarrer i massor med år (fick min första akuta magkatarr när jag var tretton tror jag...). 
Nu har det liksom varit värre än vanligt och även om jag medicinerar så släpper det inte. Jag har väl kanske gått med det lite längre än jag borde och i morse insåg jag att jag inte ens kunde gå till jobbet på viljan (envis som en är så brukar jag reda ut det mesta).
 
 
 
Morfar kom och hämtade upp grabbarna på förmiddagen för att åka ut till Anneberg på sidvagnscross mm David var ju flaggvakt så han åkte tidigt i morse.
 
Så, jag har vilat. Och vilat. Och vilat. 
Tyvärr är det inge bättre så i morrn ska jag försöka få fatt i en läkare.
 
 
Såhär somnar vi idag. Tidigt. 
Det kan vara så att det känns lite, lite bättre när man får famnen full med kärlek nämligen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0