Att ha ett problem...

Igår kväll, när David skulle duscha så var det upptaget i duschen...
 
Lolan älskar nämligen att ligga inne i duschen och sova när vi andra är på övervåningen (för det går liksom inte för sig att vara på något annat våningsplan om ni trodde det).
David visste inte riktigt hur han skulle göra där men kom väl tillslut för sig att flytta bort henne lite försiktigt.
 
Sen tänkte jag inte mer på det, jag låg redan i sängen och kollade på Pretty Woman och efter en stund kom David och gjorde mig sällskap. Lolan brukar alltid gå runt och gny lite eftersom hon inte kan få ligga på sin plats, där inne i duchen när det är pisseblött och efter en stund reagerade jag på det, att hon inte kom och klagade lite.
 
Jag frågade David var han trodde att Lolan höll hus och han svarade som om det var det naturligaste i världen
- Hon ligger väl i duschen och sover.
- Men nää, det gör hon väl ändå inte, där är ju alldeles blött!?
- Nää, jag torkade av hela golvet när jag duschat klart...
 
Alltså fattar ni?
Denna stora, starka man, är så himla svag för vår lilla kattunge att han torkar ur hela duschen efter att han duschat så att hon ska kunna få ligga på sin favoritplats.
Mitt hjärta liksom gör ett extra skutt bara jag tänker på det.
 
 
Så här såg det ut i morse, efter frukosten, David med huvudet i mitt knä och katten ljudligt spinnande på hans mage. Och till saken hör då att hon suttit ungefär två centimeter från hans lår hela frukosten.
 
Älskade lilla Lolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0