Att ha gjort Julmarknad!

 
Japp, i lgår cyklade vi ut till Strömma minsann.
 
Vissa åt korv med bröd (två gånger dessutom) och jag, David, Albin och Fritjof åt varsin varm macka med varm choklad och äppelmust till. Så jäkla gott! Det var en varm smörgås på surdegsbröd från Solhaga Stenugnsbageri med grilljerad skinka, ost och syrade grönsaker på. Helt otippat var det nog sjutton den goaste varma macka jag ätit i mitt liv tror jag!
 
 
 
Vi kramade om både Marina, som hade ungefär tusen saker i huvudet, och Sjöbergs som äntligen dragit igång sin diversehandel ute på Strömma. Vi vinkade på Anna som jobbade sig varm inne i butiken, klappade världens sötaste Alpackor och hälsade på vänner och bekanta lite överallt.
 
Efter några timmar var vi klara och cyklade hem och gjorde varm choklad och åt kanelbullar samtidigt som vi pysslade med allt julpyssel som jag köpt på panduro och lät mannen gå runt och fixa fram stakar och stjärnor.
 
En helt fantastisk lördag, som avslutades med glögg och Den Gode Dinosarien.
Nu jäklar har julemånaden börjat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0