Hemma!

Igår kväll kom jag äntligen hem efter att ha varit iväg och hållt en tredagars utbildning för Handels och några riktigt kloka förtroendevalda från vår region. 
 
 
Igår morse när jag klev upp och gick ut med väskan i bilen så var det riktigt kallt och klart, underbart vackert.
 
 
Vi kollade bla på en filmsnutt som heter Reinfeldts Sverige för att få en inblick i hur politiken spelar stor roll för oss arbetstagare.
 
Idag på morgonen åkte jag iväg på en efterlängtad masssgetid efter att jag lämnat kidsen i skolan och som jag trodde så var vänster axel i uruselt skick men eftersom Lotta gör underverk och jag har fortsatt kylbehandla inflammationen under dagen så ska det här vara över på nolltid. 
 
Jag passade på att storhandla på hemvägen och har mellan jobben sedan börjar adventspyssla.
 
 
 
På kvällen när David kommit hem och vi ätit så fick han i vanlig ordning en väldigt gosig kattunge på halsen... 
 
 
 
Som avslutning på en riktigt fin fredag så passade Emil på att klippa sig lite. 
 
 
Mest bara för att han ville det... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0