Att ha haft den bästa av fredagskvällar!

 
Bara det här lixom. 
Att sitta i kökssoffan och få ha både pojkar och kisar nära efter en rejäl ostbricka till kvällsmat med en stor kopp te och chiapudding till efterrätt... 
 
 
Sen sist jag jag jobbat, jobbat och jobbat!
Oväntat va? 
Onsdag på Handels, torsdag först på kontoret och sen till stängning på Ica och idag på Handels.
Det börjar bli lite småförkylt här hemma med. Mina bihålor gör sig påminda ordentligt men jag sprang in om apoteket när jag var i stan och köpte sinova, coldzyme och sånt som ska mota bort skiten.
 
Jag var ute i riktigt god tid i morse så medan jag väntade på att affärerna skulle öppna så passade jag på att sortera mina papper, göra anteckningar och planera lite och vart passar bättre än att göra det på Veras med en stor kopp te! 
 
 
I kväll har vi som sagt frossat i ost, kex, frukt och ölkorv. Grabbarna älskar plock dom med i och vi satt kvar länge. Sen hade jag gjort en chiapudding efter att ha kikat på Leilas supermat på tv igår. Helt utan socker. 
Trodde verkligen inte att grabbarna skulle gilla det men det gjorde dom minsann. Och tog om! 
Jag hade gjort lite limemarinerade hallon till.
 
Nu går ögonen i kors här så jag ska verkligen se till att försöka somna i tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0